Pokloni i igračke za decu

Copyright Zürcher Spielzeugmuseum

Kako se bliži naš kratki odmor u Srbiji počela sam da kupujem poklončiće za sve rodjake, klince i bebe koje ću tamo videti. Lista se naravno svake godine širi za barem dve člana tako da su ovoga puta upravo dve još nerodjene bebe, jedan dečak i jedna devojčica, imali prioritet.🙂
Posebna priča je da sam u gradu morala da odmerim bukvalno svako dete ili bebu koje sam videla u prolazu i činilo mi se da su bebe i deca svuda oko mene! Negde u stručnoj literaturi medju svim savetima pročitala sam da je to potpuno normalno jer pod uticajem hormona trudnice menjaju objekat interesovanja ka onome što ih čeka, pa tako i ja.🙂 Sve bebe su super slatke, sva deca medena i svima bih mahala, pitala ih nešto, igrala se …

U prodavnici dečije odeće sam totalno odlepila, zaista nisam bila odavno u njoj (tačnije, poslednji put kada sam tamo bila još nisam bila trudna pa su verovatno reakcije bile “lakše” od današnjih) i prijatno sam se iznenadila koliko ima izbora i koliko je sve prelepo i preslatko. Ali, kao što rekoh, meni je trenutno sve super i slatko…🙂 Izabrali smo lepe benkice u odgovarajućim bojama i još neke majičice, nadam se da će se dopasti roditeljima i bebama.

Potom smo se uputili ka jednom drugom carstvu, prodavnici igračaka Franz Carl Weber. U stvari, to je bila ideja mog dragog u fazonu “hajde da vidimo šta imaju novo i šta možemo da merkamo za našu bebu”. Naravno da sam prihvatila nadajući se da ću istovremeno pronaći i još par odgovarajućih poklona. I, uspela sam.🙂 Bilo je prilično spontano ali jedan plišani poni mi se dopao na prvi pogled tako da trenutno sedi pored mene i biće uz nas sve do leta za Beograd. Buldožeri, kamiončići i slična mašinerija je za moja dva mala sestrića, lutke male, koji mi veoma veoma nedostaju.

Moram priznati da smo oboje ostali užasnuti jednim odeljenjem za devojčice u kome je sve bilo super roze i ispunjeno Barbikom u raznim situacijama (naravno: “Barbika se udaje” je najčešća). Iskreno smo se pitali da li će naše dete voleti “normalne” lutke (ako budemo dobili devojčicu) ili ćemo morati da joj kupujemo tu kreaturu.

Firma Franz Karl Weber inače postoji od 1881 i kao i svi švajcarski brendovi ima dugu tradiciju. U septembru 2006 je preuzeta od strane francuske firme Ludendo SA koja je takodje porodična kompanija. Zahvaljujući pretrazi na netu otkrila sam da je istoimena fondacija osnovala ciriški muzej igračaka koji ćemo svakako posetiti.

Eto tako je to drage moje kada ste trudne. Nema više Zare, Manga, H&M-a, Boss-a.😉 Sve se vrti oko prodavnica i zanimacija za decu.

Leave a Reply

