Medicinske kompresione čarape u trudnoci

Jedan od problema u trudnoci je svakako i oticanje nogu. U mom slucaju primetila sam da su mi vene na nogama malo izrazenije i plavlje nego obicno pa sam naravno pitala doktorku sta da radim. Takodje sam se zalila da su mi noge bolne i teske, posebno uvece nakon radnog dana. Trudim se da tokom dana ne ukrstam noge i da ih drzim ispruzene (toliko o damskom sedenju🙂 ) a uvece sedim sa ispruzenim nogama na stolici. Doktorka smatra da mi vene nisu natekle nego su upadljivije jer imam tanku i belu kozu ali mi je ipak dala savet da koristim kompresione čarape koje su specijalno narucene za mene nakon sto su mi uzeli mere (broj stopala, duzinu i debljinu nogu na razlicitim mestima). Te čarape su prilicno skupe i moje zdravstveno osiguranje ih nece pokriti ali nema veze, isplatice se. Juce sam pocela da ih nosim i iako je napolju prilicno toplo (25 stepeni) u kancelariji (zahvaljujuci klima uredjaju) mogu da izdrzim u njima bez ikakvih problema. Nisu bas moderne jer se vidi da su prilicno deblje i rado bih nosila suknjice na bose noge ali sta da se radi. Naravno, ako baš želite, možete preko njih obući tanke čarape od likre kako bi ste poboljšali vizuelni efekat. Ipak,  tokom trudnoće ne važi parola sve za lepotu nego sve za zdravlje!

U svakom slucaju, juce sam se osecala super i zaista sam primetila razliku u odnosu na ranije a i danas je isto, tako da ne zalim jer smatram da su zaista odlicne u prevenciji tromboze. Ako letite avionom ili putujete kolima na duzu relaciju, preporucuje se da ih nosite.

One Response to “Medicinske kompresione čarape u trudnoci”

  1. Mala retrospektiva « Trudnica u Švajcarskoj Says:

    […] Trudim se da spavam što više (što mi za sada srećom još uvek nije teško, kuc kuc), povremeno nosim kompresione čarape a kupila sam i dovoljno garderobe u koju mogu da uđem i koja bi trebalo da potraje do kraja leta. […]

Leave a Reply

