Ukus hrane i zaboravnost

Sto se tice hrane, jedem sve tj. sve ono sto inace volim i sve mi ima isti ukus kao ranije. Doduse, u prvom tromesecju mi se skoro nista nije jelo ili mi nije prijalo osim jogurta i kiselih obroka uopste. U to vreme sam jednom probala kisele krastavce ali nisam bila odusevljena tj. nisu mi posebno prijali tako da sam ih ostavila po strani.

Poslednjih nedelja me ponekad nakon rucka napadne zelja za cokoladom ili bilo cim slatkim pa se onda trudim da se uzdrzavam i nagradjujem se tako sto smazem po kockicu ili dve dva puta nedeljno.🙂

Kafu ne pijem od 5-6 nedelje tj. od momenta kada sam saznala da sam u drugom stanju (a i taj momenat tj. dan je sutradan “pokvaren” prvom mucninom😉 ) i u principu mi ne nedostaje. Sasvim dobro radim i koncentrisem se bez nje.

Jedini problem koji imam je neverovatna zaboravnost. Kada mi je jedna koleginica, takodje trudnica, to pricala pre par meseci nisam mogla da verujem ali sada svakog dana primecujem da sve vise zaboravljam. Bukvalno je dovoljna jedna sekunda da zaboravim sta sam prethodno radila ili mislila, tako da se trudim da sve pisem u podsetnik i na razne papire.🙂 Naravno, krupne stvari je lako zabeleziti ali cinjenicu da li sam spakovala ovo ili ono (moja vecita fobija da cu nesto zaboraviti) moram da proveravam svaki put …

Leave a Reply

