Devojčica :-)

Jutros smo bili na pregledu i doktorka je potvrdila da je mala bebana devojčica.🙂

Inače sve je OK, čak je i doktorka rekla da je beba baš aktivna jer se stalno okreće (nije se dala uslikati kako treba) pa me je dragi zezao da mu nije jasno kako je to moguće jer ja baš nisam sportski tip.😉

Sve u svemu, sada znamo na koje boje možemo da obratimo pažnju.😉

4 Responses to “Devojčica :-)”

  1. la lara Says:

    Da nisam navratila na Blogodak, ne bih imala pojma:) Cestitam!

  2. makilica Says:

    Hvala Laro🙂 malo sam zapostavila ostale blogove ali sada kapiras zasto.😉

  3. sense Says:

    Pozdrav…cestitam za devojcicu:-). Ja takodje zivim u Zh, sad sam u 10 nedelji i termi mi je 24. januara 2008.

  4. Miini roditelji Says:

    Baš lepo, mi imamo devojčicu tek nedelju dana i toliko smo zavoleli to naše malo slatko čedo(vište) da sad osećamo grizu savesti jer smo u prvom trimestru želeli da beba bude dečak.

    Srećno sa devojčicom🙂

Leave a Reply

