Nakon godišnjeg odmora

Iako sam ga veoma dobro podnela – totalno opušteno i bez ikakvih problema u odnosu na kako sam se pribojavala i kako su me svi upozoravali – najsrećnija sam jer sam ponovo “na sigurnijem”. Za vreme odmora uopšte nisam razmišljala o tome “šta bi bilo kad bi bilo” ali nakon svega mi je veoma drago da nisam morala da tražim meni nepoznate lekare i bolnice.

Uskoro nas čeka puno nabavki, selidba radne sobe tj. stola u predsoblje (koje je srećom dovoljno veliko) i opremanje dečije sobe (pogađate: bivša radna soba) a krajem avgusta krećemo na kurs za pripremu za porodjaj.

Tokom odmora sam obišla i školsku drugaricu koja se porodila nedelju dana uoči mog dolaska tako da sam bila u prilici da vidim malog preslatkog Borisa koji je doduše spavao ali to mi nije smetalo da se oduševljavam sa njim.🙂

Trenutno stanje: 27 nedelja, 62 kg (ukupno 5 kg više). Sledeći lekarski pregled: 24.7.

One Response to “Nakon godišnjeg odmora”

  1. tijana Says:

    raduje me da si lepo podnela put, i da je sve proteklo u najboljem redu! sa nestrpljenjem sam iscekivala nastavak na ovom blogu!
    poljubac vama dvema, pozdrav tati, i mazi tibicu😉

Leave a Reply

