Garderoba u trudnoći

Moram da se nadovežem na mišljenje koje je iznela JagodicaBobica i dodam da se slažem da je trudnoća privatna stvar ali da nikada nisam želela da sakrivam stomak jer on raste li raste tako da ne može da se ne primeti. Takođe, nije mi problem da ga pokažem u nekoj starijoj a trenutno užoj majici ne samo zato što mislim da mi baš lepo stoji🙂 nego što bi mi u suprotnom slučaju trebalo barem 20 novih a možete da pretpostavite koliki bi to bio bespotrebni trošak i koliko bih uopšte imala izbora za kupovinu. Kratke majice možete da prekrijete i nošenjem specijalnog pojasa za trudnice koji doduše još uvek nisam kupila.

Sa druge strane, šire majice i haljine sečene ispod struka kakve se baš nose i ovog leta mi jednostavno ne stoje jer u njima izgledam baš ogromna što verujte mi nisam.🙂 Isprobala sam sve moguće u Zari, Mangu i sličnim prodavnicama ali na žalost nisam pronašla ništa odgovarajuće osim jednih super bermuda od viskoze u Zari koje su dovoljno rastegljive i mekane da ću sigurno moći da ih nosim do kraja leta. Na kraju moram uvek da se vratim u H&M koji ima dovoljno veliko odeljenje za trudnice ili čak u C&A koji je manje-više bapski ali ipak nudi još nekoliko stvari više. Prodavnice koje tek nameravam da uskoro obiđem su 9months i LasPerlitas.

Naravno, možete da pozajmite garderobu od prijateljica (bivših trudnica), da je kupite u prodavnicama polovne odeće ili naručite na Internetu preko npr. La Redoute, Quelle, Neckermann-a ili BabyWalz-a. Topshop takođe ima svoju ponudu za trudnice koja mi se baš dopada ali na žalost isporučuju samo u UK, USA, Irsku i Australiju i zaista sam se iznenadila kada sam videla da imaju prodavnicu u Srbiji (Immocentar, Gandhijeva Ulica Bb, Beograd) a nemaju u Švajcarskoj.😦

Preporučujem vam da pročitate i obratite pažnju na ove savete.

I za kraj, tek da bih vam dočarala koliko ozbiljno se pripremam za ulogu majke, prilažem vam link dana: Saveti za lakše baratanje vremenom i nervima u roditeljstvu.

update: Ne znam kako sam propustila da pomenem i leggins koje su (ukoliko nije suviše vruće a leto u Švajcarskoj ove godine skoro da nismo imali) sjajne uz tunike i kratke haljine.

2 Responses to “Garderoba u trudnoći”

  1. JagodicaBobica Says:

    Hei hei, da mi je znati kako si me samo nasla🙂 Zelim ti sve najlepse u trudnoci,i da ti do kraja bude sve potaman🙂 Mozda nisam bila dovoljno jasna o onom mojem tekstu – prvenstveno sam mislila na te otkrivene stomake,to mi se nimalo ne dopada. I naravno, trudnocu se ne trudim da sakrijem, vec da imam neki svoj stil(koji je moguc u ovoj situaciji). Neverovatno je da cujem preko Interneta da u Immocentru ima radnja za trudnice!🙂 To mi je u komsiluku,ali nisam zalazila tamo jos od prosle godine. Ici su sigurno da pogledam sta nude. Hvala ti puno na obavestenju i veliki pozdrav ti saljem!

  2. makilica Says:

    Jagodice, slučajno sam naletela na tvoj blog tj. komentar kod Londonke pa eto, čudni su Internet putevi.🙂
    Kapiram da si mislila na otkrivene stomake i sigurna sam da ćeš naći odgovarajuću garderobu u BG. Nadam se da ta radnja u Immocentru zaista postoji jer sam informaciju pokupila preko Topshop-ovog sajta.🙂
    Sve najbolje u trudnoći i želim ti da ti što lakše prodje.🙂

Leave a Reply

