Čuvanje dece drugi deo

Dok sam tražila nekog ko će mi ponekad pričuvati dete javila mi se jedna drugarica čija kćerka ima 2 meseca i zamolila da joj pričuvam bebu tokom jednog posle podneva. Po prvi put sam čuvala dvoje dece, moje i njeno, i zaista nije bilo jednostavno.

Kao što sam i pretpostavljala glavni problem je kada mala beba koju majka isključivo doji neće da pije iz flašice a pogotovo neće da pije formulu. To po mom mišljenju nije neobično, ja sam se doduše ispumpavala kada bih išla negde a osoba koja bi je čuvala joj je davala mleko kašičicom ili špricem. Nije lako ali moguće je. Takodje mi nismo želeli da se beba navikne prerano na flašicu jer u tom slučaju postoji rizik da više neće da siki.

Drugi problem su grčevi u stomaku koji muče većinu beba u prva 3 meseca. Malena koju sam čuvala zaista ima grčeve i zbog toga dosta plače tako da sam je uglavnom sve vreme nosila u nosiljci dok sam istovremeno pokušavala da zabavim svoje dete koje sve više želi da stoji. Grčevi su za mene bili novo iskustvo jer moja malena ih srećom uopšte nije imala. Ipak uspela sam da se prošetam sa obe po naselju, sa mojom u kolicima a malenom u nosiljci dok su obe spavale. To je bilo zaista opuštajuće i priznajem da sam bila ponosna zbog pogleda prolaznika.😉

Treći problem je razlika od 8.5 meseci u starosti izmedju 2 deteta. Ne mogu da se “igraju” zajedno a oboje hoće da jedu, budu presvučena i traže pažnju. Čini mi se da se to upravo dešavalo istovremeno tako da sam se u nekoliko momenata osećala prilično stresno. Ipak, uspela sam da hranim starije u stolici dok sam drugom rukom ljuljuškala mladje u ležaljci. To se zove multitasking.🙂 Taman sam se skroz uhodala kada se drugarica vratila.🙂 Sada imam dovoljno iskustva i vežbe za neki drugi put.😉

Leave a Reply

