Odabir bolnice i babice

O odabiru bolnice tačnije porodilišta sam već pisala a ovoga puta par reči o odabiru babice. U stvari tu nema puno mudrosti, osim da je preporučljivo da barem par nedelja pre očekivanog termina nazovete par babica koje bi ste želeli da imate kao tzv. patronažne sestre koje dolaze kod vas kući 5 puta nakon izlaska iz bolnice do 10 dana bebinog života (mada se možete dogovoriti sa babicom da ne dolazi svaki nego recimo svaki drugi dan i tako se protegne dolazak na 15 dan). Ovde možete naći koje su babice slobodne u vašem mestu boravka. Ja sam oba puta imala sreću da sam uspela da rezervišem dve izuzetno ljubazne, smirene i kompetentne babice. Sa obe sam telefonirala unapred i rezervisala ih. Ukoliko vam se desi da vam nekoliko njih saopšte da nisu slobodne u vašem očekivanom terminu, slobodno ih pitajte za preporuke. Srećno.🙂

Takođe je bitno da znate šta vam osnovno osiguranje plaća.

Leave a Reply

